14 Dec 2017

天未光就要爬起身返工...好可憐..



又餓又凍..做完野快啲去食早餐..


尋日食完Canteen個兩餸飯..覺得好唔抵..
都係自己煮..帶飯...抵好多...


全個Office嘅同事都病..我都突然咳到痴線..
放工即刻要去搵醫師...急救...


食少少野...快啲返屋企休息..



4 則留言:

  1. 都唔係返通宵班收6點,唔覺可憐喎!

    我估你堅持唔到1個禮拜帶飯。

    個寫字樓喺病位度,快啲揾麥00師傅睇風水擋住。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在你唔係我老細, 如果唔係我仲可憐
      我又冇諗住日日帶飯喎
      快啲退休仲好

      刪除