5 Dec 2017

我明明今日諗住叫第二樣早餐...不過自自然然又係叫左呢款..我係咪有啲事呢...




雖然近排都好懶....但尋日心血來潮煮野帶飯.... 應該係帶麵先啱...


放工時....覺得有一啲涼意...突然好想打邊爐...



10 則留言:

  1. 好似舊情復熾,習慣成自然,唔經大腦就講咗前度愛人個名出黎咁囉,冇腦病。

    順手整埋午餐邊爐餸烏冬盒都好喎!有 月巴牛 豆腐 蜆 鯪魚球 粟米…… 好多樣嘢食,好鬼開心,營養圴衡,烚嘅又健康。

    趁凍凍哋,我會好懶,連續2、3日打,可買多幾款 如蝦 黑毛豬片……雪櫃放2日OK,超市都係咁賣。日日食都唔悶。😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁都諗到, 應該你都好有經驗
      唔係肥牛黎, 係黑毛豬
      日日食我會悶喎

      刪除
  2. 回覆
    1. 咦........唔係我整架喎

      刪除
    2. 原來一直有個廣告嘅code喺度我都唔知

      刪除
    3. 你係咪好耐無睇自己個blog.....XXXD

      刪除
    4. 尋日喺啲文章裡面都冇架

      刪除
    5. 我仲以為你可以貯里數^^

      刪除