7 Sep 2017

倒塔咁早就出發...



到左大阪之後竟然好順利入到境...
破左單身一個人去必被搜身嘅宿命...


先去酒店同朋友匯合..今次好好彩..
去到嘅時候...只係一點幾..已經比房我地


好多個鐘冇食野..乜都唔理..去食野先..


朋友話想去天神橋筋商店街...
呢條商店街好鬼長..行極都行唔完...


之後去左門真南Outlet..不過乜都買唔到..
食番更個冬甩...當係幫襯左啦...


自從上次東京朋友帶過我去...我就愛上左..
呢間平價嘅連鎖店...今晚帶朋友去試...


喺商店街買唔到野...喺outlet 買唔到野...
但喺超市...就竟然大豐收...



10 則留言:

  1. 今日先係第一日,仲有幾日,一定買到野!

    回覆刪除
  2. 張床咁細咪可以瞓得好親密?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一個人瞓咋喎
      你見到乜
      唔好嚇我喎

      刪除
  3. 冇搜身係因為你個樣四正。安檢時關員突然同我講日文,原因唔係我似日本仔,而係我後生時靚仔。

    空手而回係代表魚仔品味高,又識應駛得駛嘅好習慣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講你靚仔就啱啫,我唔係喎
      我覺得好多野可買可唔買

      刪除
  4. 真好,有去旅行, 祝你旅遊愉快

    回覆刪除