20 Sep 2017

見到今朝出門口時落雨...仲以為會涼番一啲...點知落得一陣..返到公司都係成身汗..



 今日下晝嘅飯盒終於唔係一pat pat....


同事突然想食甜品...而家科技先進左咁多..話有就有...真係好容易食肥人...


呢幾日都想食豆角炒蛋...但附近都冇豆角賣...今日行足九條街終於買到..
不過當我食緊嘅時候...我先醒起...今日三餐都係食蛋...會唔會超標呢...


 近排買得太多玩意....不過呢部咖啡機只係賣99蚊...點可以唔買黎玩下呢..



6 則留言:

  1. 又不是天天吃這麼多蛋,沒問題的。

    回覆刪除
  2. 舊年頭食蛋魔咒已被解除了。

    折錄於萍果日報:
    一隻雞蛋的膽固醇量約290毫克,食蛋=膽固醇這概念深深印在我們腦海裏。不過,近年多份研究報告指出,人體內八成的膽固醇由身體合成,高低有別源於自我調節機制,只有兩成單靠食物攝取。《美國臨床營養學雜誌》於今年2月的一項研究,研究人員追蹤兩萬名測試者達20年,證實每周食用多少隻連蛋黃的雞蛋,亦不會增加我們患上心肌梗塞或中風等心血管病的機會,連今年4月初美國膳食諮詢委員會,亦頒佈了最新的膳食指南,剔除每日不應攝取多於300毫克膽固醇限制!總之只要飲食均衡,多吃蛋並不會令膽固醇上升。既然雞蛋已獲平反,又豈

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係我食左六隻喎
      點都過量啦

      刪除
    2. 我就唔驚,等同食一塊12oz牛扒,你呢…………同上司講中蛋毒,請病假囉!

      刪除
    3. 我會同老細講有網絡欺凌
      我要休息番幾個月囉 😂

      刪除