10 Sep 2017

呢幾日都係食住一模一樣嘅早餐...
所以我去旅行...其實鍾意訂唔包早餐嘅酒店..



食飽之後就退房...喺附近行下...
其實我都幾悶蛋..行黎行去都係果幾間舖頭..


記得第一次黎大阪就係喺度食第一餐晚餐..
過左咁多年再黎...都一樣係咁好食....


因為我今晚自己返香港..朋友要繼續自己行程..
同朋友道別之後...我就自己一條友行街...


呢幾日實在行得太多路...雙腳攰到行唔郁..
又未夠鐘去機場...搵個地方休息一下先...


去機場途中..火車發生人身事故..列車服務受阻..
好在我習慣提早去機場...最後都準時到達...


去到機場諗住入貴賓室食野...點知..
航空公司話暫時只招呼自己友..我咪自己去食囉..


坐廉航其實好驚險..冇買行李但又爆筴...
唯有扮鎮定..博唔好查..又要搵地方裝水上機飲..


終於返屋企...



8 則留言:

  1. 重複食一樣早餐,好有王家衛feel, 擁有高尚品味。

    黑仔+黑仔+驚險= 奪寶奇兵劇情 ,喺魚伯伯travel 出現,值得回味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就黎出書架喇
      到簽個名比你

      刪除
    2. 古代啲書生😷好鬼藥煲💉💊,你要捱到我接過呢本親筆簽名嘅贈書,先至好變遺作📚喎!😈自動升值!😀

      刪除
  2. 如果去歐洲旅行,我首選包早餐嘅酒店。吃飽早餐,午餐可以唔食!

    回覆刪除
  3. 下次每晚訂唔同酒店咪有唔同早餐食囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 日日偷食同一天菜都好悶,為己為人,天天換菜,都唔算好花心啫。

      刪除
    2. 你哋嘅建議真係好實用囉

      刪除