27 Dec 2016

由香港食到越南..呢兩個星期真係食得太多...我都要投降..再食唔落喇...



食完早餐都唔願郁....返酒店房繼續hea....


原來已經成十一點...都要出去行下...附近有個戰爭遺跡博物館...
就去果度逛下...不過我真係有少少怕睇呢啲嘢...總係令人有啲不安...


朋友唔知係唔係水土不服...覺得唔係好舒服...唯有幫佢去藥房配啲藥...
酒店真係好好....我同佢講左個情況.....佢比我地延遲到五點先退房...


我自己一個出去食啲野....我對越南河粉嘅熱愛情程度...高到連鎖店都唔放過...


Independence Palace 就喺附近...行過睇下....
不過原來要買飛入場...我又未至於好想睇...喺門口影張相就算...


係時候返屋企...胡志明市之旅完結喇....



4 則留言: