11 Dec 2016

第一次喺酒店食早餐...係有牛扒同雪糕食...仲要係好好食嘅添....



係時候同大阪講再見...今次因為孤寒所以唔買行李quota... 但又買野買到超重...
咁唯有放晒啲野入背囊....然後扮輕鬆....博佢唔磅我個背囊囉...今次過到關...


聽就聽過好多次...但飛機有事故要緊急降落...都係第一次發生喺我身上..
雖然我係想去沖繩...不過唔係喺沖繩機場....坐喺飛機裡面唔郁得果隻囉...


原本平時我喺呢度唔會長篇大論....但我覺得幾隻字係講唔到我今日發生嘅事...

我今日嘅奇遇:

原本我係坐朝早機去高雄再由高雄坐夜機返香港。但係飛機飛左一半之後,機長突然廣播講左一堆日文,但原因係乜都未知,飛機已經緊急降落去沖繩。最初話係小問題應該一個鐘後可以再飛,不過坐左三個鐘之後,最後決定要換飛機,仲要等新果架飛機由大阪飛過黎添。

決定換飛機之後,原來有好多問題要解決。根據日本法例,喺大阪機場買嘅免稅品係唔可以攞番入境,所以全部人都要交比航空公司暫時接管。另外,因為我地呢班人已經出左境,所以亦都唔可以就咁行番入去日本境內。航空公司首先派發一張新嘅登機證,然後大家要一齊落機,去取消番之前個出境紀錄,再喺沖繩重新辦理出境手續,行李都要重新過安全檢查先可以準備再登機。

去到呢個時候,我睇一睇錶,到底我趕唔趕得切今晚班機由高雄返香港呢?我個心越來越焦急,不過都只有繼續等。終於再等一個鐘之後可以上飛機,但係大家又要排隊攞番啲免稅品,結果又等多一個鐘先可以起飛。去到高雄時間緊迫,我又未有下一班機嘅登機證,但又趕唔切櫃檯關之前出去印。最後唯有向客戶服務求助,多得熱心嘅服務員姐姐幫忙,搵左航空公司嘅地勤人員幫我。轉機櫃檯一早就關門大吉,要麻煩關員哥哥為我一個人開機,再由秘道返去登機閘口。當我諗緊點解會趕得切嘅時候,我先知道原來我死好命,原本飛返香港嘅航班delay左所以先等埋我,總算有驚無險可以返香港。

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 原來故仔仲未完
      我飛返香港班機
      由九點幾Delay 兩次
      而家最快十二點先飛

      刪除
  2. 仲話小事,問清楚究竟發生咩事 !?

    回覆刪除
  3. 取消番之前個出境紀錄> 我都試過一次,都係喺日本。

    回覆刪除
  4. 同死神擦身而過……去少幾次係唔會死,因為去多幾次就會死。

    假設 廉價航機安全係高達 98%;一年去8次旅行,
    計算
    條命仔有幾凍過水=0.98^8
    =0.85
    風險評估係15%會一去不回。
    想降低風險就一係去少幾次,又或者畀多啲銀做保險坐安全嘅航空公司。
    不過,後生魚仔就係喜歡賭命,覺得我呢個阿伯好囉唆,真係有代溝,同我溝通唔到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁其實其他交通工具嘅意外率仲高喎

      刪除
  5. 以後要多啲長篇大論,好睇呀^^
    如果趕唔到轉機係咪自己吟荷包,返來再claim旅保?

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有下次?啋過你
      係呀, 冇其他選擇

      刪除