17 Dec 2016

唔使開工...可以瞓晏啲...再食個簡單嘅早餐....



拆開尋日馮先生送比我嘅手信...原來除左食嘅...仲有其他野....多謝晒....


下晝約左姑姐去太平館食午餐....


因為姑丈有啲唔舒服所以帶佢去搵中醫師...醫師問我地跟住去邊...
我地話去拜山...醫師有啲驚訝...冇錯..我地就係聖誕先去拜山嘅奇怪家庭..


拜完山....當然又係飲飲食食嘅時間....今晚食粤菜...



4 則留言:

  1. 拜山其實幾時去都得啦,心意啫嘛.

    回覆刪除
  2. 我覺得拜山唔乜意義,反而在生時要對人好啲,令佢感受人間温情。
    幾代後都冇親人拜山,我自己會化灰撒土回歸大自然。
    近 冬至 當團圓囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 拜山係用黎滿足後人對先人嘅思念啫

      刪除