27 Feb 2014

阿媽話要裝修過個廚房同埋廁所......估唔到....一覺訓醒.....就已經執好左咁多野...但搞到個廳好亂...



繼續自己整早餐食.....其實都有D 悶.....不過上canteen食....咪一樣係悶....


我幫同事買左個我果d 矽膠飯盒.....今日佢兩個終於o係雪櫃相遇喇....


已經好耐冇自己煮野.....尋晚見有時間....買d 野煮.....價值16蚊o既飯盒....


朋友send左條link比我睇....呢位仁兄減左25kg變成靚仔....
令我諗起...我當日都一樣減左好多磅肥肉...唯一分別係...佢keep到...我keep唔到囉...哈哈..


放工要過一過去深水埗做d 野.....順便食埋野.....呢間舖應該係豬油渣出名...
不過我唔食豬油渣....所以叫左個牛肉豬潤米線....但麻麻地好食...



10 則留言: