11 Feb 2014

好凍呀....個個都好似唔願起身....canteen都冇乜人食早餐...
消失左一排o既咸牛肉炒蛋多.....終於有番.....


今日繼續帶飯.......


以下呢張相係解答王子o既問題......飯盒摺前同埋摺後o既分別....


同事之前o係團購買左部咖啡機.....今日送貨黎喇.....第日office就會變成cafe...
開箱o既時候.....有d 嚇親......冇諗過係咁大部架喎.......


有同事生日.....所以買左個蛋糕返黎慶祝......


之前幫朋友買左空氣淨化機.....今日約出黎食晚飯....順便攞埋比佢........


之後再去甜牙牙食甜品........


今日準備左份生日禮物o係三月送比自己......哈哈....我又去台灣喇......
不過今次會去好多日.......可以舒舒服服咁去hea下.....好期待.....



15 則留言:

  1. 又可以表演下D沖咖啡技術:D
    咁多日可以去多几處地方啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我己經唔記得晒
      同埋佢係用capsules, 乜都唔使做
      我係想去幾個地方, 所以先請多兩日假

      刪除
  2. 你應該帶摺咗o個個份量.

    回覆刪除
  3. 去台灣低玩過澳門架。
    部機係要買配方好一個個幾貴嘅coffee pod喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得係, 去澳門不如去台灣
      我又唔知喎, 我都唔多飲咖啡o既

      刪除
  4. 你再影埋杯,筲箕俾隻鄉下仔見識.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔好咁講佢啦
      雖然佢乜鬼都唔識
      但話晒都係王子嘛

      刪除
    2. 你又踩多腳XXD
      佢依家既寶號係 : 香港腳王老子

      刪除