10 Feb 2014

真係凍左好多....都唔願起身....搞到又遲左.....






好耐好耐好耐....冇帶過飯喇.....不過唔係我自己煮....只係帶阿媽o既飯餸....
個新飯盒真係幾好用.....又輕....又易清潔.....物有所值.....


放工先去Pizza Express食個晚飯.......


跟住去左睇戲.......過年睇左咁多套戲.....估唔到....呢套先係最好睇.....大人細路都咁啱睇...


應該黎緊都冇利是收架喇.....都係埋數啦.....今年竟然都有二千幾蚊......



12 則留言:

  1. 飯盒摺咗同未摺差幾多架?

    回覆刪除
  2. 你個冷飯菜汁都秀色可餐喎!

    回覆刪除
  3. 英國今年不算凍, 但風(大)雨(多),還好住的地方沒受水浸之苦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇電視見到d 人好慘
      你冇事就好
      希望其他人都可以快d 回復正常生活

      刪除
  4. 你個飯盒漏唔漏水或汁嫁?我個個盒蓋不能keep tight.,用過一次無再用。套lego 有的特技係我的client's son 係Sydney 個Moore Park studio 整的,佢仲比咗張Lego poster to me.

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇漏喎, 好實
      我覺得做得好好呀, 好好睇

      刪除