5 Nov 2012

食左咁多餐雙蛋 + 公仔麵....都有d 悶....今日試新野......
肉燥新竹米粉.....雖然個賣相係醜d .....不過味道都幾好....


早排懶左咁耐.....都要開始帶下飯盒......慳下個荷包....


轉左新title....轉左新department名....所以要做過張staff card....
不過點解.....我每次影證件相...都影得我咁醜樣.....


原本冇諗住食tea.....不過無端端收到個栗子撻......
因為今日有人last day....原先冇預派餅俾我地...但因為派唔晒...輾轉落入我手中..


放工做完運動之後.....咁啱有朋友黎旺角....於是約食飯.....
原本諗住去始創樓下間pizza hut....不過竟然冇左...最後過左隔離食牛陣..


點解而家d 雜誌送埋d 咁o既贈品? 一個大男人攞住周街走.....會唔會尷尬左d 呢...


3 則留言:

  1. 肉臊呢家野我成世都唔會食落口,如果你知係用咩整落去既話
    張相影成咁你都收貨..影過啦..咪人地以為唔係你黎呀.
    贈品唔0岩用, 冇人迫你一定要攞架...貪心.
    [版主回覆11/06/2012 08:31:50]好多野都有問題, 邊驚得咁多
    我已經影左十幾張, 仲邊好意思叫人影過
    成個膠袋裝住晒架喎, 冇得唔要

    回覆刪除
  2. 影得咁醜>> 呢個問題你居然問o既?? 好簡單啫,人X 咪影得 X 囉.
    邊會尷尬呢. 大熱天時男人都可以用黎墊加拿大,咁就時時都乾爽啦. 臭狐byebye.
    [版主回覆11/06/2012 08:34:22]係呀, 心心不忿嘛
    乜有d 咁o既用途架咩, 你緊係用唔少

    回覆刪除
  3. 都一把年紀﹐魚叔叔仲覺得自己好靚仔﹐廁所有鏡o窩﹐去照o下啦﹗
    食o甘多最后o既西餅﹐o吾怪得你o既體重一直居高不下啦﹗
    大姐明(林建明)教嫁﹐用姨媽巾在晚上托住下巴睡覺﹐可以減雙下巴和頸部o既皺紋。我睇星星同學會講嫁﹐o吾好話我亂up。
    [版主回覆11/06/2012 08:35:14]成日都照, 靚爆
    唔食, 又邊有得減
    咁你一定係皮光肉滑喇

    回覆刪除