11 Mar 2012

到左我生日o既大日子......不過都係冇得訓晏d........因為要一早起身去翟道翟...


入去翟道翟之前....先去對面個 Or Tor Kor Market 食番個早餐先.......


去咁多次旅行....從未試過食咁豐富o既早餐.....有大頭蝦...有燒魚....有泰式三餸飯...
全部加埋都只係兩舊水港紙....其實仲有好多野想食.....不過要留番個quota...


因為仲要食佢..........


食飽就開始行喇.......今日有少少毛毛雨....所以天氣唔算非常熱....但都行到大汗疊細汗...


雖然係好熱...但o係翟道翟都行左差唔多三個鐘......
又係時候去過冷河....所以返左去 Siam.....搵個food courd...食番個tea...


之前果日冇去Big C.....雖然我冇乜野要買....但點都要去一去o既...


就快到今個旅程我最期待o既時候...o係附近行一陣先...


行極都未夠鐘...都係早左到....不過佢安排左我入座先...


上次黎食過tea...覺得好平...原來佢夜晚有泰式All you can eat ....都係好平...每位連加一都係二百蚊...
雖然冇名貴o既食材...不過全部野食都好好味....材料好新鮮....服務亦都好好.....


雖然每碟份量唔多...不過我地叫得幾轉之後.....都好飽...但點都要試埋d 甜品o既...


食到咁飽....要去行下先得.........向Siam Square 果邊慢慢行過去...
我都知道冇乜野啱行....好似去左女人街咁....不過當係消化下啦.....


行左陣....冇咁飽....不過到對腳好攰....所以又去左....


玩左幾日....真係好攰喇......要早d 訓....好好休息下...

4 則留言:

  1. 真係辛苦哂你囉..日日係咁行..都係返工舒服好多有得坐啦..
    翟都翟有冇敗左咩返黎呀...
    All you can it ???呢次仲唔罰抄50次
    [版主回覆03/13/2012 20:55:22]我去親旅行都係咁架喎
    我乜都冇買到喎
    打錯字啫, 改番啦

    回覆刪除
  2. 翟道翟好多香港去o窩?有無撞倒呀?
    去拜四面佛求身體健康啦﹗
    [版主回覆03/14/2012 08:50:36]一入到去就聽到好多廣東話啦
    我地冇拜呀, 只係參觀下

    回覆刪除
  3. 補祝你生日快樂!
    [版主回覆03/15/2012 22:52:16]多謝

    回覆刪除
  4. 個buffet的食物好新鮮, 且醒胃!!
    [版主回覆03/21/2012 09:12:24]呢餐係食得最開心, 同埋我覺得係最抵
    因為只係二百蚊, 但質素真係幾高, service 一流

    回覆刪除