10 Mar 2012

今日要一早起身....因為行程緊湊....不過都要食左d 野儲定能量先....
酒店出面條大街.....d 小食檔口多到....好似個小型夜市咁....正...


跟住出發去碼頭...


第一站....係卧佛寺.....由碼頭行過去只係幾步路....好方便....


個佛真係好鬼大....冇法可以影晒成個.....


睇完大佛....出去出面...又見到好多小食檔.....即刻買黎食啦....呢個雪糕d 味道幾特別...


下一站係大皇宮...之前睇旅遊書話出面會有騙子...我都不停同自己講....要小心d.....
不過去到又冇左件事...被騙去左另一個地方...好在臨崖立馬返番轉頭...只係浪費左廿蚊雞港紙車錢..


大皇宮o既建築物真係好靚.....不過天氣都好熱添......都係頂唔順...要過對面嘆下冷氣先...


休息左一陣....出去搵車過去高山路....點知d 司機又開天殺價.....又想sell我地去跟團...
不過今次我地學精左喇..........唔會再上檔.......仲同佢講價添....


高山路好似都唔係好特別...我諗只係啱果d 外國backpacker 多d......
反而行過d 有條 Soi Rambuttri 仲好...好多街頭cafe.....好好feel.....


終於飲到冬蔭公同埋椰汁雞湯........好味道....


食飽再行多陣.....就行番去河邊.....去碼頭.....


向下一站出發...........Chinatown....


行左入條無窮無盡o既Wanit Lane....好似去左深水埗批發市場咁........
經過報紙檔.....見到呢本雜誌....令我想起近排香港做緊套電視劇.....


既然去到Chinatown.....順便去林真香買少少野啦....


跟住再o係附近行多陣....行行下唔知自己去左邊.....我知可以坐的士....不過我堅持自己搵下路先...
應該好接近MRT站架喇但係唔知邊個方向lor....好在遇到對好心o既女中學生....一句"Follow me"...


最初冇諗住坐MRT....不過因為迷路而坐左.....轉車站咁啱就係新商場....Terminal 21...
除左個商場係以機場做設計藍本之外.....其實個商場同其他冇乜分別....


之前行左好多路....係時候休息一陣........o係food court 食番個芒果糯米飯先.....
唔係高水準.....不過同香港果d 比......已經係超好味....


攞住咁多野....都係返一返酒店先......順道去買埋Counterpain.....


坐左一陣....又出發去Thong Lo.....因為果度個BTS站下面....有一條食街........


檔口唔係好多...加埋大概十幾檔....聽講可以坐o係一個地方...舒舒服服叫晒咁多檔o既野...
不過我地都唔識叫.....唯有分開一檔檔咁食啦.....首先係呢個豬手飯 + 叉燒麵....


跟住到呢檔海鮮餐.........我最愛o既螄蚶......仲有超多海鮮o既海鮮冬蔭公.......
再加埋燒尤魚........兩舊水港紙都唔使.........


最後係甜品時間..........又係芒果糯米飯.....不過比之前同之後食o既...都好味好多....
有人話好想食榴槤.........所以叫左呢個椰奶榴槤.......一樣係咁正....


諗緊去唔去其他夜市好.........但應該都係同尋晚咁上下架啦.........
不如去做番個 foot massage好過啦.........跟住好舒服咁返酒店..


6 則留言:

  1. Couterpain 幾錢, 係唔係好有用架 ?
    [版主回覆03/13/2012 16:42:36]我買左四支, 冇記錯係around THB600

    回覆刪除
  2. 迷路遇上好心人,可喜!
    [版主回覆03/13/2012 20:14:12]係呀, 我覺得泰國人普遍都幾肯幫人

    回覆刪除
  3. 你竟然會驚騙子...依家香港都好多拐子佬呀.魚仔出街小心d呀
    嘩..我好耐冇去Chinatown啦..上次都冇去...寺佛就更加咪預我啦.未曬過咩...
    哦..見到女學生就跟人行...佢地真係要小心你呢個金魚篤篤啦
    [版主回覆03/13/2012 20:53:30]咁我又唔驚, 我都冇錢俾人厄
    我d 行程, 你都係唔啱架喇
    我地個樣咁正派, 又點會係壞人

    回覆刪除
  4. 雪糕d 味道幾特別>>咁即係乜o野味呢?
    [版主回覆03/14/2012 08:48:15]個底就係普通o既奶味, 但裡面好多一粒粒野, 好似有d 似乾果咁, 我都唔知係乜

    回覆刪除
  5. 海鮮餐同芒果糯米飯都好正呀﹗
    你應該揀後面個大嚿婆幫你按腳啦﹗你果個o甘細粒邊夠力水架﹗
    [版主回覆03/14/2012 08:54:19]唔單止正, 仲好抵添
    都唔係喎, 佢都幾夠力

    回覆刪除
  6. 個夜市都好似好衛生, 質素唔錯喎!!
    [版主回覆03/21/2012 09:11:42]係呀, 果條街雖然唔太多野食, 不過幾乾淨
    d 野食都好好味添

    回覆刪除