5 Aug 2011

今朝o係office食早餐o既時候....突然有 d 怪聲......
原來係 L 同事個小型雪櫃無端端由凍櫃變左熱櫃....裡面罐可樂......



上星期食完黑麥.....即刻 book定今個星期..... 一心想再黎試個 burger
點知最後我地三個都俾個墨汁麵吸引住.....轉左軚



但係諗諗下.... 都係好想食埋個 burger ..... 結果我地三個人食左四個餐



藝術中心o既廁所真係唔同 d ... 裡面竟然冇間隔.....係用布簾遮住....
感覺好似試身室試衫咁.....不過只係得個鈎扣住....好似危險左 d......



因為 L 同事卓越o既表現....所以收到名貴o既禮物.....我地亦都沾到少少光....食番兩粒



今日又係一個食散水餅o既日子....今個星期加埋已經有四個人 last day
不過可惜下晝實在食得太飽.....所以我都係放棄 d 蛋糕



食左咁多野.....都係去做下運動.....跟住攞住下晝食剩o既餐包返屋企....好似唔係咁夠喎
見到 d 沙律..流晒口水..自從要戒口..好耐都冇食過...我諗醫師都唔會睇我個 blog ...偷偷地買一盒





沒有留言:

發佈留言