30 Aug 2011

尋晚發生左一件事....
其實好多野都唔係我控制到....我唔明點解每次一有事發生...
次次我都總要負責任....唔通真係全部都係我o既錯咩....我討厭呢種感覺
雖然已經食左褪黑素.....不過似乎冇o係我身上面起作用
成晚眼光光等天光.....我真係覺得好唔開心



天氣好悶熱....心情又好煩躁.........做乜都冇心機
我知道係唔應該食生冷野.....不過我唯一可以做o既只有食d 自己鍾意食o既野



唔經唔覺識左醫師都已經超過半年....差不多每星期都見面....心入面一早已經當左佢係朋友
唔知係咪自己心情唔好...突然間覺得好似係自己一廂情願當人地係朋友....
或者我應該要收起自己o既熱情....唔好再阻住人
真係討厭自己點解要咁感情豐富....明明只係好小o既事....做乜要咁唔開心呢
或者....身邊o既朋友一日比一日少.....我已經再冇可以傾吐心聲o既朋友



我知道大家都好關心我....不過請大家唔好留言
我只係想發洩下自己o既情緒.... 我冇乜事....唔使擔心


沒有留言:

發佈留言