18 May 2011

到左新加坡之旅最後一日.... 好唔想返香港....要用盡 d 時間先
今朝酒店早餐有我最愛o既 bread pudding,不過要留番 d quota,所以只食少少



睇書話商場入面 d food court 都早開門..... 所以把握機會去食多 d 野
點知....個場開就係開左.....只係裡面 d 檔口未 ready 啫.....冇乜選擇 lor



揀左一檔.... 好似香港 d 車仔麵咁..... 不過係自己夾下夾下跟住俾佢煮
再叫多一碟生果....新加坡似乎周圍都好多呢 d cut fruit ....不過味道就唔及泰國喇



食飽之後就出發去 Little India .... 我之前未去過印度
不過有一刻我真係以為自己去左果度



周圍有好多工藝品..... 都幾靚.... 只係唔係我杯茶啫
我最主要o既目的係黃亞細.....唔差....不過我始終都係鍾意馬拉風味o既肉骨茶多 d



因為唔想舟車勞頓,所以托酒店 book airport shuttle
舒舒服服去到機場..... 不過唔好處係班次唔太啱時間......早左去到機場



行李寄倉之後.....仲有成兩個幾三個鐘先夠鐘起飛
過去大 d 新 d o既 terminal 3 行下 ...... 當然順便把握最後機會食 d 野啦



五日o既旅程完結 lu




沒有留言:

發佈留言