16 May 2011

到左新加坡之旅第三日.... 我地一早就出門.... 去環球影城
地方細....遊客唔多...所以我地都玩到大部份野....個過山車係最刺激



掛住玩... 都唔知餓,原來時間都唔早.... 要去醫下肚
出奇地..... 價錢比想像中平.... 叫兩個餐都係百幾蚊港紙....算好有良心喇



今日o既天氣真係好熱..... 如果可以好似呢 d 細路咁就好喇......



玩到下晝四點幾就離開.... 去Sentosa 其他地方睇下
經過 KFC 時發現新大陸..... 咦..... 有 cheese fries o既



Sentosa o既消費真係唔平.... 冇乜玩 d 乜.... 只係玩左我好想玩o既 mega zip
mega zip 係將你扣o係條繩索上面.... 由一個高o既地方凌空滑去一個低地
其實唔係好刺激....不過為左自娛....所以我叫到癲左咁.....結果俾費先生咁



原來想睇埋 songs of the sea 先離開 Sentosa,不過因為買唔到飛....無奈走人
但都未必係壞事o既..... 因為再去牛車水食晚飯.... d 海鮮好好味...仲攞左著數添
個蟹 standard 係有兩隻....我地想慳錢所以叫一隻.... 不過最後廚房都係煮多左



時間尚早.... 去 Clarke Quay 行個圈先返酒店




沒有留言:

發佈留言