15 May 2011

新加坡之旅第二日
K同事成日話去旅行應該o係酒店舒舒服服食早餐.... 我平時好少咁做
不過因為今次酒店附近冇乜野食..... 所以......



食飽早餐之後,參觀下間酒店......
整體都算唔錯.....  d 服務員好 nice..... 天台仲有 d 幾舒服o既太陽椅添



出發去今日第一個景點..... 牛車水



牛車水o既俾我o既感覺,其實同廟街差唔多,行街就冇乜特別
都係去 food market 食野開心 d .......又完成一個 target ....海南雞飯



好在之前同海南雞飯老闆講 less rice less rice
如果唔係又點可以食得落 kaya toast



下一站係專為費迪先生而設....... national orchid garden



呢度個 botanic garden 真係好大.... 起碼有幾個維園咁大... 蘭花園只係佔好細部份
行到腳都軟..... 所以坐的士走人.... 俾我地撞到架後座好闊好闊o既的士



出番 Orchard 之後,去左 Goodwood Park Hotel 歎榴槤甜品
puff + mousse cake + ice-cream cake ...... 嘩..... d 味道全晚都唔散呀... 正



今晚打算去 night safari
所以順道去 Orchard 附近o既 Newton food market 食左晚飯先
完成埋另外一個 target ..... rojak



雖然之前都有人同我講話 night safari 冇乜野好玩..... 不過我都係想去一去
結果....其實真係冇乜特別....但我覺得個tram ride 都好舒服......除左.....
除左後面有對香港夫婦不停咁講...... 咦...屎味好臭....咦.....屎味好臭.... 好騷擾




沒有留言:

發佈留言