14 Jul 2019

今次嘅酒店房冇包早餐..不過有會員半價..
一個人只係四十幾蚊...所以我都懶得出去食..



今日參加local tour..第一站係殘波岬..


下一站係座喜味城跡...不過好似冇乜特別..



我最期待嘅美軍空軍基地..原來只係..
喺個遙遠嘅展望台參觀..仲要乜都睇唔到添..


今日嘅團餐係喺植物樂園裡面食buffet ..


食飽之後...喺植物公園行下..


最後一站係Aeon Mall..呢間比尋日果間大好多..
所以我都買到野..屋企對Air Force I 可以退役..


原本打算完左個local tour之後..就去國際通..
但我啱啱發覺有更好嘅選擇..我真係年紀大喇..



應該冇乜人好似我咁..去旅行懶得出去食..
喺酒店後面搞掂..直至而家我都仲未食沖繩菜..


有好多野都想買返去..不過可惜帶唔到咁多..


今晚嘅宵夜...應該都算係健康喇卦...



5 則留言:

  1. 慘白鞋 一 怕洗🚾

    蘿蔔 一 要大大轆至啱魚仔🍆

    懶行 一 純粹開房🍆🍑

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買黎買去都係白鞋
      太大冇買到
      純粹離開香港啫

      刪除
  2. 你以為去美軍基地可以結識啲軍哥呀???
    食消夜已經係唔健康啦.

    回覆刪除