12 Jul 2019

有好多朋友都好擔心我..問我點解咁耐冇飛..
為左大家唔好擔心..我就勉為其難飛番次啦..



去酒店放低行李之後..出發去新開嘅商場..
一個喺海邊嘅商場..一間無敵海景嘅餐廳...


食飽之後行下...不過冇乜嘢啱買...我覺得..
其實商場外面嘅海景..絕對比商場入面更吸引..


返酒店瞓一陣先..今次酒店...係用會籍住兩晚..
其餘嘅又可以扣會員積分..機票都係用里數換..



瞓醒就去搵食..因為懶..選擇酒店附近嘅吉野家..
香港就吉野家不堪入目..但日本嘅吉野家係美食..


Shopping 時間..去完藥妝店..再去超市...


行完之後返酒店繼續食..我承認...
呢個係似晚餐多過宵夜..最多聽日食番少啲囉..



2 則留言:

  1. 沖繩 係 陽光、 海灘 、游泳 、肉體。

    我係擔心双魚禍從口入,保重。

    回覆刪除