2 Apr 2019

今朝自己一個人喺酒店附近食早餐...



之後去街市買紅棗比阿媽...
個街市大到令我差啲迷路...


過去匯合台灣朋友之後...一齊去海東龍宮寺...


海東龍宮對面係Lotte Outlet..先去食個午飯..


跟住就係去行街..不過我就冇乜野想買...


都係食下午茶啱我多啲...


出番去海雲台之後...去食晚飯...
對住海景食馬鈴薯排骨湯....


食飽飯之後..台灣朋友要去促進韓國經濟發展..


行完街之後..緊係又再食野...今晚又食炸雞...



8 則留言:


  1. 感覺上,韓國食物唔係好啱我

    回覆刪除
  2. 比一般人更大份嘅早餐, 好厲害 !😁

    得豬肉同炸雞食好悶啫! 唔怪得要一個人出去搵早餐食。😩

    入鞋舖都冇被勾引、心動咩!咁忍得 好慳儉😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 右下角果碗係泡菜,唔係早餐
      去韓國都係食呢啲架啦
      我而家好少買喎

      刪除
  3. 你呢個早餐叫一個人?????

    回覆刪除
  4. 個下午茶唔錯...
    看來是增磅之旅XXD

    回覆刪除