15 Apr 2019

朝早又係得我同阿媽食早餐...



之後出去附近搵輪椅..好好彩..酒店對面就有..


租到輪椅..包架車去宜蘭....去到差唔多兩點..
司機帶我地去食午餐先...都係一般台菜...


慢慢我哋就發覺有啲中招..個司機不停帶我哋..
去一啲購物嘅地方...我哋話唔去..佢都要去...


極力爭取之後...先去幾米公園..真係貼錢買難受..


原本想去蘭陽博物館影下相..但比司機阻一阻..
關左門...最後唯有去伯朗咖啡飲杯野...


返到台北市之後...去食鰻魚飯...



4 則留言:

  1. 早餐又中(飯)又西(包)咁奇怪。
    車錢係定額?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好怪咩
      自助餐都係撈埋一齊架啦
      之前講好一個價錢

      刪除
    2. 騎呢自助餐。😒
      機動遊戲 一 半賊車。😩

      刪除