6 Jan 2018

呢間舊式茶餐廳成為我最近嘅心頭愛...
唔單止呢野食份量大..仲要幾好食..



陪左個朋友去還太歲..去左圓玄學院..


喺隔離間西方寺有個麵粉花嘅展覽..
我地一直以為呢盆水仙係真..點知原來都係麵粉..


返到荃灣市中心...食埋午餐先返屋企..


原本今晚諗住煮飯..不過最後都係偷懶..



6 則留言:

  1. 大份易肥一陷阱。
    睇相我都當係真嘅,現場有清幽花香會分到。
    午餐左中啡色一卷卷係乜?
    午餐夠4人食,你好大食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大份細份我都肥架啦
      就係冇香味所以我地先發覺係假
      唔知喎我都冇食,好似係粉腸
      咁我地係幾個人食喎

      刪除