1 Jan 2018

對住個海景...嘆番個早餐...



原本諗住浸下Jacuzzi..但啲水太凍..都係放棄..


呢個beach lounge真係好舒服..
坐在喺度唔願走 ...


午餐係食越南菜..聽說其他國家元首...
黎越南開會時...都黎呢度食...


呢間 Spa 真係唔錯..唔單止按摩幾好..仲好老實..收多左我地錢..專誠攞番比我地..


第一次感受到有VIP嘅對待..
酒店無端端送一程免費機場接送比我..


返屋企喇...



6 則留言:

  1. 梗係同人講午餐同鞭個元首食,啲人仲唔買怕咗你呢啲勢力人士,點敢收多你,酒店送程免費車係巴結你啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我邊有啲咁嘅勢力呢
      我呢啲窮客冇需要巴結啦

      刪除