4 Aug 2017

一早已經安排好嘅北海道之旅..因為朋友有要事..
所以臨時要縮短行程..臨出發前要重新訂機票酒店..



雖然困難重重...但總算可以黎到札幌...


因為今晚間酒店係尋日先訂...被迫挨貴房...
不過好在間酒店都算唔錯...起碼都叫做闊落..


喺飛機食完個早餐...再去到酒店都已經五點幾...
餓到我半死...喺酒店附近隨便食啲野..


襯啲商場仲未關門...啟動高速shopping mode...


今日太早起身...又坐左咁多個鐘飛機...好攰..返酒店..
原來酒店有個大浴場...我緊係唔執輸去浸下...


咁早食晚飯...預左夜啲會肚餓...所以買定宵夜..
墨汁杯麵...特價柚子批...仲有超甜岡山桃...



7 則留言:

  1. 墨汁杯麵我知係新出冇耐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀
      日本呢度賣十四蚊
      香港啲團購賣到二三十蚊

      刪除
  2. 尋晚睇完,點知又係去旅行,覺得好無聊, 諗唔到有乜嘢想寫, 要等到今早瞓醒 ,有精神慢慢諗 先至有嘢寫。

    証明你份筍工係好適合隨時去外遊,工作不會影響到計劃。你上司上咗我身,要勸你唔好散水,驚好難揾番個咁好嘅員工。

    隨便食啲野..都有大大碗魚生,喺香港又唔見你咁隨便喎!

    好似闊太換季又要買返啲夏天波鞋襯衫。

    錯別字,係大肉場,眼睛喺人哋身上旅行,上上下下咁遊來遊去,好養眼。



    回覆刪除
    回覆
    1. 短程就可以隨時啫
      呢個Trip我成大半年前已經計劃左
      如果你真係我老細
      我就辭職好耐啦

      刪除
    2. 你都唔使辭職,未夠三個月我都已經炒咗你,因為你成日咋病。哈哈哈!

      刪除