23 Aug 2017

雖然我年紀都唔係細..不過我印象中..
我呢幾十年...都冇乜經歷過幾多個十號風球..



對上呢次去北海道真係買左好多野食..
食極都未食完...今朝嘅早餐有魷魚筒同薯仔..


今次呢個風真係好勁..橫風橫雨..
好在一早買定餸...唔使落街....


坐左喺屋企成朝...終於等到落風球...
落街行下...食個下午茶...


喺超市見到佢...其實唔知係乜...不過廿蚊雞..
就買左返屋企....原來裡面係六支野飲..都幾抵..


今晚對自己好啲...落足料煮飯..
花膠瑤柱蟲草花雞肉飯...好好食喔...



6 則留言:

  1. 早餐幅抽氣扇係食西北風呀!
    下午茶餐夠2個人食啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係食左好多西北風喎
      我一個人食咋喎

      刪除
  2. 晚餐,睇見都覺得好味!

    回覆刪除
  3. 食極都未食完,又唔進貢啲過我....

    回覆刪除