4 Jun 2017

突然想食點心..又唔想去茶樓...我決定買返黎屋企食....
沖番杯杭州買嘅靚龍井....又可以慳番茶錢同加一...



 跟住出左去....搵我個新戰友...因為舊果個要退役喇...


 外面真係太熱....快啲返屋企好過....整番個富貴下午茶食下....
 尋日用現金券換嘅鮑魚....計番條數原來要一百蚊一隻..呢碗野都過二百蚊...


 熱到咁...都唔想再落街....冇買餸...唯有睇下雪櫃有啲乜....
 無意中見到有包上次喺新加坡嘅叻沙醬...用黎炒飯都好...



8 則留言:

  1. 我都係鍾意食外賣點心,慳錢、慳時又唔駛叫侍應慳啲。

    細隻鮑魚冇乜鮑魚味,係食虛榮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係唔想去等位
      我鍾意佢啲酒味多啲

      刪除
  2. 好熱,你該外遊避暑!

    回覆刪除
  3. 鮑魚你又唔整鮑魚炒飯吖?

    回覆刪除
  4. 新戰友好靚仔....
    條腰好返未?咁熱有冇去下水禮?

    回覆刪除
    回覆
    1. 平靚正
      好番好多喇
      仲未落水喎, 好懶

      刪除