29 Jun 2017

星期四...即係話....好快就到週末....



尋日冇煮野....公司周圍都封路....都係去canteen....


 喺呢間公司做左咁耐...成個部門都從來未試過今日咁低落.....
 放工後同我部門嘅老細傾左好耐..雖然都冇乜野做到...但當係互相安慰下啦...


 心情低落點好?....最好係去食餐勁架囉....



14 則留言:

  1. 係超多假嘅筍工, 走勻全香港都搵唔到第二間公司架,最啱成日飛嘅孖魚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實你乜都唔知
      憑乜咁講呢

      刪除
    2. 想突出呢間公司最大嘅優點 去安慰吓你囉!

      我係乜都唔知架,其實, 你嘅職能 喺公司係做 supporting 角色,即係做戲入面嘅妹仔角色,主角絕對冇你份, 係冇乜重大嘅發展機會,做好多嘢都係得份固定工資嘅感覺,唔會有人讚賞你付出有多少,做死都冇人關心,好令人灰心架,想工作有意義,多勞多得,公司有足夠資源畀你部門,一係揾你職能為主角嘅IT公司,一係自己夠料做老闆 幫人哋公司 維護電腦系統,揾真銀。

      刪除
    3. 我諗你搞錯
      我從來都冇大志
      冇諗住賺大錢亦唔使要乜野讚賞
      只要少少生存空間就夠

      刪除
    4. 13年有個26歲會考狀元辭去某著名會計師行金融分析員嘅高薪厚職經理位 走去揸巴士,應該畀你更冇大志,人各有志,我覺得工作只佔人生一部分,不是你的全部,生活平均來說應該要過得開心。

      每個老闆都想員工在有限資料下,發揮小宇宙,做無限嘅成果,好似你付出3張台灣機票嘅錢,可以,獲得4張機票咁囉!即係畀你2萬人工,要求你做到3萬人工嘅工作。

      同行家傾吓,發掘現在公司嘅優缺點, 或許 你會過得開心啲。😁

      刪除
  2. 灰心完就無事喇。我一個星期都會灰心一次。食飽就唔記得左。

    回覆刪除
  3. 低落>>魚仔跳table dance個個一定會好高漲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚仔想王子跳 lap dance 仲 high 啲。

      刪除
    2. 不如你兩個跳比我睇
      應該會好啲

      刪除
  4. 回覆
    1. 冇乜野喇
      瞓醒一覺又要繼續返工
      挨得一日得一日啦

      刪除
    2. 有人安慰真好,舒服D....

      刪除
    3. 要唔要我去安慰下你

      刪除