29 Apr 2017

今日都係去番尋晚食自助餐嘅餐廳食早餐....不過選擇就唔係好多...



原來越南都有Big C....去入番啲貨先...


酒店有得按摩...扣左會員折扣之後...都係比街價貴少少..


要同峴港講再見喇...出發去河內...


今個旅程最期待嘅一間酒店.. Sofitel Legend...一入酒店....
職員已經知道我係乜水...仲有專人帶我地上房...介紹設施...服務一流..


因為入左酒店會...所以有一晚免費酒店房..我當然揀最貴嘅酒店...
原本一晚要比二千幾蚊房租..我仲要好好彩升級做三千幾蚊嘅高級房...


喺酒店行左個圈...真係超級靚..嘩左好多聲...真係失禮晒...
如果唔係有免費房...咁大個仔都冇機會住咁貴嘅酒店...


訂左酒店入面嘅越南餐廳食晚飯...原本係打算散叫...
但見到個自助餐好吸引..加上會員半價後都唔使三百港紙一個人...轉軚...


高級酒店真係唔同...連送嘅會員welcome drink都高級啲..
仲要對住個泳池慢慢嘆.....真係唔捨得走...



6 則留言:

  1. 都係果句:「羨慕!」

    回覆刪除
  2. 睇魚blog 會有 抑鬱病。😁
    係魚呢一世住過最靚仔、最昂貴嘅酒店?
    咁等太陽出黎要拍多嘅長片留下最美嘅一刻,錄低最想留住嘅記憶,日後回味又回味自己人生之最。

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解會抑鬱
      我仲未死又未中六合彩
      或者有機會住得更豪呢

      刪除