10 Jul 2016

一早起身...就同啲大陸人一齊排隊.....其實...我又唔覺得真係咁好食...



反而....我覺得呢個下午茶...就好食得多....食極都唔厭....


呢兩日流嘅汗...我諗都有好多公升....搞到個人好攰....
都係早啲返屋企嘆下冷氣好過....阿媽都唔想煮...叫外賣就算...



9 則留言:

  1. 嘩!一日兩次腸粉.好妒忌呀!!!

    回覆刪除
  2. 今年我都拋棄咗棉質衫,外出一陣間就濕晒,移情別戀wick dry排汗快乾質哋嘅户外或運動衫,真係出少咗好幾十倍汗,個人爽啲。
    除外,咁你又可以去shopping 買部細細風扇仔,又或者準備冰凍毛巾cool down吓,咋一聲凉快架。
    你個保温瓶可以保冷喎!裝冰水出街飲咗透心凉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁複雜
      我諗我都係留番喺室內好啲

      刪除