5 Jun 2016

喺我儲埋一堆銀紙嘅同時...原來阿媽都有一堆毫子....
咁啱架收銀車喺屋企附近....一於清理晒佢....



換晒啲銀仔之後...先去食早餐....


下晝約左朋友去食下午茶....原本去左間食米線嘅舖頭....
諗住清清地食碗魚湯米線...結果....反而叫左佢個芝士汁撈麵...好邪惡..


跟住陪朋友去配眼鏡.....陪人買...最後係我自己睇中....
呢副Nike眼鏡框真係好靚喔....連埋變色鏡片都係千一蚊...都好抵..


中銀喺我心入面....一直都係好落後....估唔到而家咁先進...啟動信用咭竟然可以用wechat..


今晚留喺屋企食飯....不過阿媽話唔想煮飯.....話煮麵食就算...
咁我就出動我嘅私伙......新加坡鮑魚麵.....



4 則留言: