1 Jun 2016

canteen出飛果部機壞左....搞到啲order好混亂...我都係叫最簡單嘅野穩陣啲..



同事叫我一齊出去買海南雞飯外賣....反正我喺新加坡都意猶未盡...都好呀..


今晚約左朋友去稻香食晚飯....一百蚊多啲一個人.....都算抵...


食飽之後...去行一陣....喺無印見到呢個頸枕....
其實個idea係幾好...不過貴左啲囉..比起普通嘅款貴成幾十蚊...



7 則留言:

  1. 頸枕設計幾好,不過我好少會用!

    回覆刪除
  2. 頸枕我用吹氣嗰啲㗎咋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁王子玩嘅公仔呢?一樣係吹氣。

      刪除
    2. 吹氣果啲唔多舒服

      你又點知王子玩公仔

      刪除
  3. 成日飛即係常用,就算多幾拾蚊我都買個好啲,不過,呢個好重咁,旅行用輕便行理……吹氣嘅……唔駛拎得咁重,好攰架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 去到之後都係放喺行李箱之嘛
      邊使攞住

      刪除