28 May 2016

尋晚因為太夜嘅關係...所以冇入境...
住喺transit hotel...估唔到一啲都唔差..



食飽早餐就出發...去做今次嘅特別任務..
就係去...陪朋友收樓...


檢查好晒所有野...再量度埋尺寸...
就去食飯..可能因為肚餓..碟海南雞飯特別好食..


食飽又要開工...去IKEA睇傢俬....
睇到攰就食tea...跟住又再睇.足足睇左幾個鐘..


去到今晚住嘅酒店時...已經夜晚七點喇..


休息左一陣先出去...辛苦左一日...
終於有回報..我最喜愛嘅叻沙同埋炒貴刁..


行足一日...真係好攰...要去按一按先得...


慢慢行返酒店...經過Clarke Quay..
其實呢度夜晚都幾靚...



5 則留言:

  1. 收樓有關你事咁遠飛去.一定係有超友誼關係.

    回覆刪除
    回覆
    1. 3歲細路哥都唔信你倆係普通朋友,除非你請我食餐飯我就信喇!哈哈!

      刪除
    2. 如果王子幫我出埋旅費
      我都一樣會飛過黎奧地利

      刪除
  2. 有冇帶支古老式收音機天線去扑下磁磚,波子測地台平度,燈膽同電器測電路開關?
    魚仔一定有出浴試漏水。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你咁有經驗
      我朋友應該叫你黎幫手

      刪除