22 May 2016

屋企附近嘅舖頭真係轉得太快....開左好多新餐廳都唔知...
阿媽今朝帶我去呢間....無論服務同埋野食都唔錯...



阿媽都幾緊貼潮流....而家用智能電話仲叻過我.....
不過其實我喺房佢喺廳....唔使whatsapp我呀嘛....
 

尋晚都仲係好涼....今日咁快就變到咁熱....食完早餐返左屋企都唔想出去..
不過阿媽話要落街買餸....所以一齊出去....順便食個tea......


喺屋企hea足一日....咁快又夠鐘食晚飯....



7 則留言:

  1. 知你係吹水王,怕咗你太長氣,都係用短訊同你溝通好啲

    回覆刪除
  2. 你媽可能試緊點用,可用 WhatsApp 答番!

    回覆刪除
  3. auntie可能以為你在房裏做緊啲「私人事」,所以費事打擾你囉.....XXD

    回覆刪除
    回覆

    1. 呢位朋友潛左咁耐水
      終於出現番喇喎

      刪除
    2. 咁以後我都學in啲用whatsapp先得^^

      刪除