5 Mar 2016

開工嘅星期六....同B一齊食早餐....冇諗過加5蚊雙拼...份量係咁多...
見到都嚇左一跳......多謝B 請我食預祝生日嘅早餐.....



放工約左朋友食lunch.....我一直以為大會堂只係有美心酒樓....
原來仲有間西餐廳.....價錢都唔算貴......都坐得幾舒服....


今晚屋企人幫我預祝生日.....阿媽問我想去食啲乜......
 諗左好耐...我都係覺得留番喺屋企食....平啲又舒服啲....


因為有兩張餅咭未用....所以去換左個蛋糕返去.....點知....原來阿媽都買左個....



6 則留言:

  1. 好多咩!都唔夠2人量?

    係咪年紀大咗識得慳家啲呢?

    回覆刪除
  2. 兩款蛋糕有點似,心有靈犀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過味道好唔同
      一個係紫薯
      一個係焦糖

      刪除
  3. 呢篇重點我知啦.3月11嘛.

    回覆刪除