18 Mar 2016

一瞓醒打開個電話....就收到成堆SMS話我上網買左野....心知不妙...
 繼積分比人盜用....Uber戶口比人盜用....今次到信用卡....我真係黑仔...



返到公司食早餐.....見到個早餐....我諗起佢.....好好笑.....


下晝係例牌嘅兩餸飯菜底.....


今晚有另一班朋友請我食生日飯.....呢間餐廳真係好好食....
仲有我最愛嘅乳豬....片皮鴨......同埋一個好特別嘅煲...有花膠..龍蝦..鮮尤..同埋雞...


6 則留言:

  1. 網購用信用卡付款好方便亦好危險。有乜其它安全方法呢?
    今次可以唔認賬咁好。手續麻煩嘛?
    個煲咁似盤菜!啲汁係乜味?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢張信用卡冇用黎上網比錢
      又冇喺海外簽過
      所以應該唔關事
      而家調查中
      啲汁好鮮味啱晒撈飯

      刪除
  2. 你網購開o既site係咪唔安全架.

    回覆刪除