26 Oct 2015

話咁快又開工....食番個A餐....



canteen嘅餸越來越有創意......今日見到有五香肉丁水蛋.....
即刻唔想食.....隨手攞左個三文魚包......


食完個包.....餓又唔係餓.....飽又唔係飽......飲埋呢杯朱古力做甜品....就啱啱好...


好似好耐冇返屋企食飯.....上次係幾時....都已經唔記得LU...... 



8 則留言:

  1. 五香肉丁、水蛋我都鍾意食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩樣撈埋一齊都鍾意?

      刪除
    2. 义燒蛋 餐蛋 碎牛蛋 火腿蛋 煙肉蛋 豬柳蛋 蕃茄蛋 芝士蛋…… 撈埋 定係夾埋一齊我都鍾意。

      刪除
    3. 如果係炒蛋我ok
      不過水蛋一pat 野
      我就唔ok

      刪除
  2. 回覆
    1. 五香肉丁我都食
      但加入蛋變成一pat野
      我就唔想食

      刪除