18 Oct 2015

今日嘅早餐係鮑魚麵..係朋友幫我喺新加坡買..
打開裡面真係有鮑魚架....仲好好食添..




下晝約左我嘅travel buddies...飲茶..


準備左啲小禮物比佢地...


我都收到禮物...行李牌一個...


跟住就一齊去睇戲...我的少女時代...
好好睇...前段笑死...後段喊死...


今日嘅節目好豐富...直落去埋K Buffet..



10 則留言:

  1. 回覆
    1. 我都係咁啱喺網上見到
      我先知有呢啲麵

      刪除
  2. 真係有鮑魚咁係咪好貴嘅呢?

    回覆刪除
  3. 鮑魚麵滿足虛榮心。咁樣煮鮑魚BB唔係咁好食,藥材湯底唔多受。
    你件小禮物有乜用?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得啲藥材湯底幾好味喎
      係travel wallet

      刪除
  4. 大鄉里,唔睇你呢篇都唔知有鮑魚即食麵。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係去新加坡之前
      上網睇下最近果度有乜野買
      我先知道有啲咁嘅野

      刪除