3 Jun 2012

台中間酒店....包埋一d 簡單o既早餐.....雖然係普通o既三文治...不過唔使錢就算啦...


食飽就要快d 出發喇......


今日第一站係.....彰化.......



原來台中同彰化都距離唔遠.....只係二十幾分鐘車程....


原本我地想去參觀個扇形火車廠...點知原來星期一唔開....唯有去食番個part 2 早餐...


跟住我地就去八卦山風景區....途中都經過好多野.....好似呢間孔廟啦....不過冇入去睇...


仲有呢間出名o既木瓜奶......呢杯野真係好正....


八卦山風景區好大.....o係一個山頭上面....有好多唔同o既景點.....我地首先到左呢個大佛...


然後仲有呢d 退役o既戰機....


仲有架大 d 架....


個山話高唔高....不過行晒成個山頭....都好攰.....都係時候坐低補充一下...
呢間餐廳 d 野食麻麻....不過最吸引o既地方係......有免費wifi ........


食飽之後要落山lu.....其間見到間台灣大哥大....原先我冇諗住買3G咭...不過我connect唔到酒店wifi..
結果我都係要去買一張........呢個哥仔.....我真係頂你唔順.....開張咭足足搞左成大半個鐘....唉....


不過呢個哥仔都唔係冇貢獻o既...起碼佢介紹左我地我隔離街間阿璋肉圓....


冇錯呀......咪就係那些年果間囉......雖然兩個團友都麻麻地鍾意肉圓...但點都要試下o既....


仲有呢個書包....我好想攞起黎影相....不過怕俾人鬧....都係就咁影張算....


又要去下一站喇......坐巴士去鹿港.....


大概半個鐘o既車程....到左鹿港喇....


其實鹿港只係一個小小o既市鎮.....唔算太多野睇.....
其中比較深刻 d o既有呢間一級文物......龍山寺....真係一間好古舊o既寺院...


仲有呢條好得意o既巷.....呢條巷叫做摸乳巷.....
因為佢係好窄好窄....如果兩個人一齊行...會心口貼心口...所以得左呢個名字....


鹿港都有一d 好好食o既野.....呢間老龍師肉包....真係好好味....排晒大隊....


行到咁上下....個天都黑晒.....o係附近求其搵間野食.....
見到呢間野個名咁得意..叫做"懶得煮".........所以入左去


食左我呢個旅程第一碗牛肉麵....可惜.......唔係好得....


反而個廁所就值得一講.....如果俾我....我就算急到死....都唔會o係度開大..........哈哈....


鹿港可能因為係鄉下地方........ d 人都特別nice....有個嬸嬸好好人咁教我地坐乜車返去....
仲企o係側邊同我地傾計.....直至我地上車為止........驚我地上錯車...


坐番巴士去番彰化....再轉台鐵返台中.....時間都唔早....酒店附近比較靜...冇乜野好行....
離遠見到間便利店...諗住入去買d 野....點知.....行到埋去先知....原來係一間專賣手機殼o既舖頭..


o係香港好難搵到我部電話o既殼.....不過呢度竟然有喎....而且仲好得意添...即刻買番一個...


再行多陣....發覺原來有一間24小時o既家樂福喎.....團友甲乙立即掃貨....
時間已經唔早.....買完野就返酒店lu.....


7 則留言:

  1. 其實條巷都好闊0者,無乜可能摸到,除非特登
    廁所太open,如果你去開大就一定要封鎖成個廁所先得
    齋賣手機殼都開到舖頭,香港咁貴租一定唔得啦
    [版主回覆06/08/2012 23:15:55]都唔係呀, 如果兩個人一齊過, 一定要打側身先過到
    我根本唔會用
    佢仲要開到咁夜都唔關門, 咁先係最出奇

    回覆刪除
  2. 飲定木瓜奶豐胸, 咁去摸乳巷唔失禮。
    個賣咭哥仔一定用貪婪o既眼光望住你呢個外地靚仔啦! 下次叫個醜樣D去買一分鐘就攪掂。失策啦!
    向嬸嬸問路派你呢個C9殺手就啱喇!
    個電話殼好cute, 有眼光,仲o係香港買唔倒, 難得!
    [版主回覆06/08/2012 23:17:39]完全冇關係......
    果度d 人個個做野都係慢幾拍, 去得幾日, 我都覺得自己慢左
    台中普遍d 人都好nice, 好肯幫人, 有時主動幫你添
    最主要貪佢平咋

    回覆刪除
  3. 肉圓係咪鹹湯丸咁呀...你有冇買返個那些年書包呀..
    果條巷我好多時都見介紹 ,好出名下咁..
    果廁所真係得台灣同大陸先接受到.
    手機殼專門店真係型到佢呀..
    24小時家樂福慢慢行得啦.趕返酒店咩事呢, 又唔會冇門口入.
    [版主回覆06/09/2012 08:32:36]其實唔知湯丸, 同湯丸比較佢係軟身d, 同埋好似係炸架, 個書包冇得賣架
    去鹿港o既人, 多數都會去
    大陸人就緊係冇問題, 上次去北京d 廁所, 連中間塊板都慳番
    我都唔知佢點生存, 果度附近已經全部關晒門, 又冇人行
    我地已經行左好耐, 好鬼攰

    回覆刪除
  4. 噢!地利 Oh!tria2012年6月9日 上午3:27

    木瓜奶飲咗有冇大到呀??
    I mean個肚腩喎.
    [版主回覆06/09/2012 08:33:25]個肚腩就大左

    回覆刪除
  5. 見孔廟都唔入去溜躂,唔使讀書都會考第一。不過,唔同意佢>女人要三從四德嘅封建思想。
    [版主回覆06/09/2012 21:05:19]其實o係台灣o既孔廟我都入過好多次, 所以都冇乜興趣入去再睇lu

    回覆刪除
  6. 肉圓係咩嚟 !?
    [版主回覆06/10/2012 23:19:08]面頭係好似糯米粉咁
    裡面係豬肉
    食時再加d 醬落去

    回覆刪除
  7. 台灣都係食物正d
    d景點一d都唔吸引
    [版主回覆06/11/2012 14:43:18]其實都冇乜景點好去
    不過有d 風景都幾靚o既

    回覆刪除