3 Aug 2021

機器真係未必代替到人..起碼自助售票機揀唔到雙蛋..


下晝發掘左一間新餐廳..係行得遠啲..但幾好食...


今晚試下譚仔個撈米線...



6 則留言:

  1. 想問私人嘢。

    啱啱換部新紅米手機,舖頭試上網OK,喺屋企已聯上路由器,但唔可以瀏覽網絡。部舊手機上網冇問題,係咪舊式D link Di524 只允許單用戶唔可以用兩部手機?係咪要換新型號嘅路由器允許多用戶就可以解決個問題?

    平平哋3幾百有咩選擇?(D Link Dir-822L/Dir-842C 得唔得?)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係做呢範架喎😆
      不過我覺得再舊嘅router都冇理由唔可以兩部機一齊上網,我諗係setting嘅問題啫

      刪除
    2. 睇怕係北韓出嘅A貨啦,只可以上內聯網。

      刪除
    3. 路由器有17年,北韓仲自閉緊,係美國佬偷聽啦!

      舊手機間唔中都有同一個問題,全套熄機開返,條線拔出再插翻緊,就會解決咗。

      路由器已經唔知點入去Setting,手機揾唔到任何setting。老人家上得網就得,冇咩要求,有咩推薦?

      刪除
    4. 嘩,古董黎喎
      如果係咁應該太慢所以塞左
      買個部新架啦
      不過我冇乜推介
      我自己都只睇價錢

      刪除