8 Jul 2021

見到今日賣肉丁麵..原本想放肆一下..
點知買左先話我知..唔知肉丁..天意...


下晝食菜飯..仲有揀飲擇食嘅同事唔要嘅芽菜...


好耐冇食過飽飯...



2 則留言:

  1. 我都唔鍾意,唔會特登叫黎食,反而鍾意細豆芽,不過,我有衣食都會食埋,其實佢更高營養,就當食補丸。

    『天意』……唔好在意我批評你啲飲食營養,因為你只得啲食物照片,我都冇咩好寫。人生好短,你鍾意食咩就咩。

    老咗有個健康身軀,我係排第一位。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又冇乜偏食嘅習慣
      咁其實唔係鍾意食乜就食乜嘅,飲食同健康攞個平衡咪得

      刪除