28 Feb 2021

 比人話我餐餐公仔麵..今日我就轉下食通粉..


而家嘅生活真係枯燥..去商場行下已經係豐富嘅節目..


食碟腸粉..飲杯Baileys...又一餐...


上網學到將啲菜殺青..即管試下..個實驗結果都唔錯..



6 則留言:

  1. 殺精我就識。乜嘢係殺青?

    回覆刪除
    回覆
    1. 將啲菜放入滾水煮幾十秒
      令到裡啲酵素失去活性
      可以保存耐啲

      刪除
  2. 咁要發皮4絕食啦!

    二選一我會揀奶茶。

    咩係殺青?個菜樣好正常喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我麻麻地鍾意飲奶茶
      係保存蔬菜嘅方法
      用啲滾水煮一陣殺左啲酵素
      我呢包菜差不多雪左一個月
      食落同新鮮菜唔差好遠

      刪除
    2. 你都唔多食青菜,冇呢個需要,純粹屎忽痕。🍆😂

      刪除
    3. 就係因為啲青菜好快爛
      所以先少買

      刪除