9 Dec 2020

見canteen又有糯米雞賣...叫黎食下..不過好難食..


下晝出去攞外賣...條街真係靜到有啲得人驚...


裝修期間見到有兩隻小強...襯未入伙滅左口先...


黎緊兩星期都要搞搬屋嘅野..大條道理唔煮飯...



8 則留言:

  1. 邊係『小』係『勁』,殺不死。呢位咸濕室友好鍾意做愛,子孫滿堂。係双魚新屋租霸,賴死唔走。我係受害者。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家住果度之前有好多
      不過我用完啲噴霧就消失晒

      刪除
    2. 我度死晒有新移民架,喺厨房/浴室窗口同大門底 門罅 偷渡入境。天黑前要閂厨浴窗,大門罅定期噴殺虫水。

      刪除
    3. 你試下用bio kill
      好似幾有效

      刪除
    4. 2款bio kill都試過,得1個月有用咋!所以,我話『勁』強。

      刪除
    5. Bio kill都要定期噴架
      冇法

      刪除