2 Jun 2020

尋日比人恐嚇我...話公司canteen啱啱重開...
啲野好污糟...今日回歸大家樂...



下晝出去買外賣...但比漏野我哋...真係黑仔..


今日公司又有野發生...搞到大家心情好差...
我要食番啲好野...平衡下自己嘅心理...



3 則留言:

  1. 孱魚冇肚痾,測試係乾淨啦!
    望到你個靚仔樣會畀多幾嚿。
    08年DoDo姐勁蝕,個基金經理都係用朱古力安撫,阿姐話食咗係好啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係我好彩啫
      但而家係比少左喎
      我成日都食朱古力架啦

      刪除
    2. 少咗……你個樣好唔掂。
      仲唔衡要加碼食双甜筒。

      刪除