1 Feb 2020

諗住水餃有非洲豬瘟..食素菜雲吞應該冇事..
不過個個都話唔好...咁掉左佢囉...



尋日排一個鐘去攞個籌..今日再排一個鐘買口罩..
我覺得我自己好似啲災民去輪米咁樣..


有人今日生日..原本想出去同佢好好慶祝..
不過諗諗下都係買返屋企安全啲...Happy Birthday.


返屋企前買定啲水餃...再煎啲年糕...



4 則留言:

  1. 一罩難求,捱唔到4月就用光。
    想玩耐啲,唔好外食啦!
    我將年糕當甜品。乜你仲有好多糕?

    回覆刪除
    回覆
    1. 只好望天打救
      我唔係好多糕剩啫

      刪除
  2. 減少用口罩,唯有自我隔離,天天留家中。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔係要幫阿媽買野
      我都懶得出去

      刪除