12 Sep 2019

酒店有早餐..不過太簡陋..都係對面吉野家吸引..



今日要去嘅景點係.... Legoland...


中場休息...食番碗麵...


門票包埋Sea Life入場...繼續下半場...


點解四點鐘周圍坐滿西裝友...搞到我哋..
搵左四五間cafe先有位..唔通佢哋唔使做嘅??


其實我而家買野都好節制...


返酒店....happy個hour...


喺酒店休息一下...再出去食晚飯....
尋晚食味噌烏冬...今晚食味噌豬扒..



4 則留言:

  1. 吉野就吸引魚仔!!
    睇動靜會辨別到係工作中定係下班嬉戲中。
    節約因為冇錢睇醫生。
    味噌湯我麻麻啫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 關乜事
      似係做野卦,但點解唔返公司呢
      我不嬲都咁慳
      我幾鍾意架喎

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都係買飛時見到
      只係比多少少錢
      咪去埋

      刪除