19 Feb 2019

其實我公司個canteen係一個訓練中心..
之前新嘅收銀姐姐開始上手..又轉左另一個新人..



叮飯嘅時候..有人讚我個炒飯吸引..
我話...全部食剩嘅材料..炒埋一碟咋喎...


唔知點解...每年到左呢個時候..
都總係要...去探下皮膚科醫生...


啱啱發現..原來我張信用卡喺呢間餐廳都有折..


元宵要食湯丸?..其實我純粹因為大減價先買..
最後一包特價湯丸...都比我搶到...



2 則留言:

  1. 似魚仔得個樣吸引, 嗒落 唉唉唉算喇!

    魚仔濕毒,飲啲春天湯水排毒。

    我都係待節趁低大手吸納,畀冇牙老人家慢食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我連樣都唔得喎
      好毒添呀
      我平時好少買

      刪除