21 Jan 2019

無意中見到酒店附近有呢間早餐店...
其實我覺得台灣嘅三明治真係好食...



原本只係諗住食飽周圍行下...
結果...我最後又買左野...


今個Trip 嘅戰利品...不過有部份係幫人買..


咁啱中醫師都係呢個周末返台灣...
下晝約埋一齊....去食四川菜...


去買水果..台灣朋友叫我唔好再去水果店買..
因為貴好多...教我去街市買..平好多...


又要走喇..今次又好好彩..回程免費升商務艙..



7 則留言:

  1. 又食免費午餐。好慳喎!

    咁多香氣劑,一定係你好臭喇!

    見你靚仔咪升級。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好講到我厄飲厄食咁啦
      係個衣櫃臭啫
      只係冇我原本訂果啲位啫

      刪除
    2. 衣櫃臭? 乜唔係因為你呢個臭男人咩?

      刪除
    3. 偷情囉!要匿喺衣櫃嘛!

      刪除