4 Nov 2018

酒店包早餐...不過Holiday Inn Express ..
嘅早餐一向都係好簡單..唔太多野食...




今日第一個景點係新開嘅首爾植物園..
新開期間免費入場..我當然唔會執輸啦..



唔知點解一黎到明洞..雙腳就自然行左去 .
食安東雞...證明我真係好鍾意食...


世界真係細...喺韓國撞到新加坡朋友...
一齊食個甜品...其實...我仲係好飽囉...


專登過去廣藏市場買紅棗..點知搵極都搵唔到..
好彩遇到個韓國人幫我哋翻譯..仲教我去邊度買..


今晚喺酒店附近食....食簡單啲平啲...


LINE Store 就喺附近...順道去朝聖...



2 則留言: